Thursday 15 March 2012

surat biru

MASE FORM 2, rase mude lg lower form...xkan la brani nk wat mende plek2 kan...
aku rase la.....tp mse 2 dak matrix ni cm da jd dak form 4,huhuu.....fly la,rokok la...kantoi bdak la
hehheehehe.....
AKU RASE....mase 2 aku ni kre skema la gak walaupon org slalu bgang ngan aku sbb slalu lmbt...heheh... tmasok kapten musytari yg slalu bg nasihat kat aku dgn lmah lmbut n sgt bhemah...- lepas ni kalo bleh awk jgn la lmbt lg ek...sejuk hati mndgr n aku pon trase nk brubah wlaupon skjap je...heheheh
LEPAS TUH, cuti la plak... aku yg dok dkt mmg la bes walupon outing pon da slalu balek...ihihihihi
mcm bese kne hntr dua kad balek.....mse 2 mak bapak aku da dtg nk ambik aku..aku pon g la keta...
cek2, rpenya kad aku lg 1 xde tndtgan....AKU DA CUAK,,...pastu aku g la umah warden, xblek balek lg lak...adehh...ayh aku da bsing- ape lg tuh cpt la nk g solat jmaat ni...den plak mmg takot ngan ayh den..huhhu
THEN wa tny pndpt rakan2 n akak2 snior, depa ckp- ko tndtgn sndri je...ade plak-ko balek je...
so ngan kondipen nye wa pon blek je la.....
HARI2 YG MNDTG......kad 2 kne hntr lg, wa x ingat la sbb nk outing ke sbb nk balek lg....cm bese wa ngan kondipennya hntr la kat warden....TIBE2... wat 1st time nya nme wa kne pggil kat pjbt oleh HEM wktu itu.....AH SUDAH...den ckp dlm ati...mse 2 lak wa dlm klas sjarah ckgu anamili...huhuhu
DENGAN MUKE XDE DARAH.....wa msok ofis jmpa wrden n HEM....DIE TNYE-ko tau x kslhn ape ko da buat?-aku hnya gelengkan kpala tnpa sore...dgn muke x bslh....TBE2 waarden tnjuk kad aku yg wrna kuning 2...die kate-ko balek mggu hr 2 xde tnda tgan.....pastu aku xingat ape yg aku ngan dorg ckp lg...yg pasti empgan kat mate aku da nk pch....lg2 mse die tepon mak aku nk bg tau psl mende 2...mmg cm......sbb kat cni bkn slh aku sorg je psl mende ni...aku rase r
LAGI....wat pertama kali dlm hdop aku dpt sijil plg BIRU kat skola waktu 2 sblum sjil bhnti skola...aku ddpati brslah sbb fly a.k.a. xde tndtgn kat kad kning....
n aku pon balek kelas dgn hati yg x kruan, mara ade bgang ade, nk mncrot ade, sdeh pon ade. pastu aku masok klas ckgu anamili ngan muka yg plg ketat pnh aku wat.....cikgu tnya, -knp awk pndg sy mcm 2, takot sy-dgn nada grau...aku hnya mggeleng..-xde ape ckgu...tbe2 die dtg kat aku n aku tros....pch empgn yg aku thn sblom 2.....pastu die pon mnngkan aku...-knp ni??die kmudiannya trnmpk kertas biru itu n mnyuruh aku bsbr.....thanx ckgu anamili...
TAPI naseb aku smpt pndg kat tgkap n org len x nmpk....heheheheh.....tp anep mnyebuk plak-wei td ko nges ek?? BANGANG

2 comments:

Anonymous said...

Ko tulis mesej ke anep ke woi?

akoo PUNYA blog said...

sori la aku ngada2 je nk tulis...huhuhu...pdhal x reti tulis pon..huhuhuu