Thursday 22 September 2011

KO MANA TAU, KO TAK SEKOLAH!

Terima kasih kepada Mat Matrik sebab bagi peluang untuk aku menulis di sini. Tapi aku nak tanya, ko ni siapa?

Ye, aku kena buang time tingkatan 4 dulu, tapi tu semua salah 'budak tak nak hidup' tu. Ko mana tau, ko tak sekolah.

Lagi satu, yang ko nak kutuk kutuk stroke aku tu apesal? Lantak aku la nak tulis mende pun, bahasa Lipis ke bahasa Uganda ke, bahasa Jerman ke. Ko mana tau, ko tak sekolah.

Ha, lagi satu lagi, ni apesal aku pulak yang start menulis ni. Kenapa bukan ko Mustak? Dulu time election ko la yang paling beria. Siap cakap 'aku menulis bukan kerna nama' konon. Phui!

Rasa macam mencapab pulak dah aku nulis awal awal ni ha.

Aku dah ada tulis cerita bersangkut paut batch kita dalam Panas Punggung, tapi aku tunggu korang dulu yang mana stroke tulisan yang lebih power dan lebih ilmiah. Lepas korang post something, baru aku post cerita tu. Okay.

Kepada Mat Matrik, sebelum ko cakap apa apa, lantak aku la nak tulis dulu pun. Ko mana tau, ko tak sekolah.

Kah Kah Kah Kah.

1 comment:

mustakim said...

sabar lah aku tgh pikir idea utk menulis ni.. puiihhhh